Wysłanie urządzenia jest bardzo proste! Wystarczy tylko 5 kroków…
1. Wyczyść urządzenie
2. Zgłoś naprawę
3. Poczekaj na kontakt z naszego serwisu
4. Spakuj bezpiecznie urządzenie
5. Przekaż paczkę kurierowi
Regulamin:
- Produkt przeznaczony do wysłania do serwisu musi być zapakowany w gruby karton z odpowiednim zabezpieczeniem wewnątrz aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu paczki.
- Produkt musi być wysłany razem z aktualnie używanymi akcesoriami oraz dowodem zakupu.
- Sprzęt bezwzględnie musi być wyczyszczony przed zdaniem go do serwisu! Sprzęt zaniedbany i brudny nie będzie naprawiany. Sposób czyszczenia określony jest w instrukcji obsługi dostarczonej z urządzeniem.
- W przypadku napraw gwarancyjnych, koszt wysyłki produktu ponosi Omnibus Sprzęt Medyczny. Wysyłkę, odpowiednio zapakowanego przez klienta produktu, zleca firma Omnibus Sprzęt Medyczny. Wysyłki pobraniowe/odpłatne, zlecone przez klienta nie będą odbierane przez punkt serwisowy.
- W przypadku zgłoszeń pogwarancyjnych lub uszkodzeń, wadliwego działania sprzętu, które nie podlegają gwarancji: wszelkie koszty związane ze zgłoszeniem, w tym koszty diagnozy usterki, transportu, wymiany części ponosi klient.
- Po dokonaniu naprawy, produkt odsyłamy na uzgodniony adres lub automat paczkowy. Serwis zleca odbiór od klienta i wysyła sprzęt tylko na terenie Polski.
- W przypadku uszkodzeń i nieprawidłowego działania wynikłego z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem, użytkowania, konserwacji produktu, naprawa i transport produktu odbywa się na koszt klienta. Klient, przed naprawą niegwarancyjną, zostanie poinformowany o kosztach a serwis przystąpi do naprawy dopiero po akceptacji i opłacie kosztów.
- Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez serwis w terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do punktu serwisowego.
- W przypadku konieczności dokonania naprawy w serwisie zagranicznym bądź zaimportowania części niezbędnych dokonania do naprawy z serwisu zagranicznego lub od zagranicznego producenta, czas usunięcia usterki może ulec wydłużeniu – po pisemnym poinformowaniu klienta przez serwis Omnibus Sprzęt Medyczny.
- Sprzęt podlegający naprawie niegwarancyjnej, którego kosztów naprawy klient nie zaakceptuje, powinien zostać odebrany przez klienta na jego koszt, bądź odesłany przez serwis , bez naprawiania, po uiszczeniu przez klienta kosztu zwrotu. Jeżeli klient nie odbierze tego sprzętu lub nie uiści kosztów transportu zwrotnego, bądź brak jest kontaktu z klientem, pozostawiony w serwisie sprzęt będzie traktowany jako porzucony. W takim przypadku produkt zostanie zutylizowany po 3 miesiącach od daty poinformowania (lub próby poinformowania klienta) o tym, że ma odebrać swój sprzęt.